24 Kasım 2012 Cumartesi

gemiye tek başıma binecek isem,yaktık öyle gemileri


Benim kaygılarım var.hayatın benden beklentisini karşılayabilecek miyim? O sorumluluğu kaldırabilecek miyim gibilerinden.aslında kaygılarım bunlar değil, biraz daha derinde.ben beklentileri karşılarım da beklenti ne? Soru bu.soruya soruyla karşılık verecek kadar da yavşak bi durum.ürküyorum bazen, ya beklenti iki ev bi arabaysa..bu mu lan yani hayatın anlamı, yaşamın sırrı.yerim böyle işin pırpırını.olmaz öyle.

 Bireysel mutluluk çok önemli.aşktır sevgidir bunlar işin olmazsa olmazı.niye nefes alıyoruz ki paylaşamayacaksak.ama bi yandan düşünüyorum da bu işin ikinci kısmı sanki.örneklemeye çalışırsak diyelim ki hedef mutluluk iki ev bi araba ve milyar yılda bir bulabileceğin ruh eşin.güzel gibi duruyor söylerken ama kendi içinde çelişiyor zaten adamsak eğer ki ben kendince bazı değerleri olan bi adamım, hiç mi otobüse binmeyeceğiz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder