24 Kasım 2012 Cumartesi

seviyorum ben de seni

katışıksız duygularla..ama önce izleyelim şunu..
seviyorum seni..hatta bazen öyle ki, sevişmek istiyorum.duştan çıkıyorum, eve gelmiş oluyorsun.hususi taktığım sarı lamba,yansıyıp göbeğime, baklavalarım gözükürken öpmek istiyorum seni dudağından.reddetme beni, eyleme dökmek istiyorum hislerimi.eylem yapmıyorum sanma.senden sır çıkmaz, geçenlerde çıktık çakır kafa, duvarlara yazılar yazdık.."yaşasın Eskişehirspor" yazdık"bazı kızlar çok güzel" yazdık...sanma ki yazmadık fotolar çekmedik tivittır'a koymadık diye "ayfon"m yok diye ezme böyle beni.yazdık.

ben hep eskisini sevdim.hep seni sevdim.ne olurdu lan bi kere de sen beni sevsen.göt
kısa sözün özü hayat ben seni sevdim götlük kaşarlık yapıyosun farkındayım.bunları farketmiyorum sanma ama elbet sende beni seveceksin..malum kepsi koymuyorum(ibneliğin lüzümü yok ben seni sevdiysem sende beni seveceksin gibilerinden bişiler yazıyordu üzerinde) gerek duymuyorum herkesin gözünde canlandı.derken koydum gitti..

Şekil 1.a:(lan gogıla "ibneliğin lüzumu yok" yazınca bu ablamız çıkıyormuş)

neyse herşeyin eskisi güzel demişken.teoriyi pratiğe dökelim.
bu link ölmüş.daha doğrusu beyazıt bey problem çıkarmış..
o zaman siz bunu hakettiniz:

lan ben bunu yaşama yazdım..içiniz pis la..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder